puchmaxi.nl menu




© Copyright 2002-2018

Disclaimer

Gallerij pagina 23

vorige pagina - Andere Maxi's - volgende pagina

Puch van Dirk

Cilinder: 70cc RGD stage 3 getuned
Carberateur: 18 dell`orto spaco RGD powerfilter
Uitlaat :Bullet (komt nog andere op)
Vertanding: 16-45
Topsnelheid: ? inrije
Overig: buddy wordt verlaagd

Puch van Rick

Cilinder: 50cc uitgevijld
Carburateur: 12mm Bing; 76 sproeier
Uitlaat: Techno
Vertanding: 15-45
Topsnelheid: 80 km/h
Overig: -

Puch van Dirk

Cillinder: 50 cc snel
Carburateur: 19 mm bing
Uitlaat: Proma Grand Prix
Vertanding: 16-45
Topsnelheid : 60 km/h
Overig: Deze brommer helemaal zelf opgeknapt en nagekeken, gespoten, nieuwe bedrading, nieuwe reflectors, stickers, sierstangen op stuur, nieuw 2e hands blok eronder en zelf gemaakt voetenplankje van ribmetaal.

Puch van Don

Cilinder: 70cc tccd met hoge druk kop
Carburateur: 17mm dellorto
Uitlaat: Bullet
Vertanding: 16-42
Topsnelheid: 95km op digiteller
Overige: Carter is aangepast race krukas speciaale achterbrug zelfbouw en zelf aangepaste kop

Puch van Lennert

Cilinder: 60cc Eurocilindro
Carburateur: 16mm Bing
Uitlaat: Zelfbouw
Vertanding: 15-43
Topsnelheid: 78 km/h
Overig: Digitale teller  Nummerplaat verlichting Neon verlichting

Puch van Guido

Cilinder: 50cc
Carburateur: 12mm Bing
Uitlaat: Proma uitlaat
Vertanding: 16-45
Topsnelheid: 62 km/h
Overig: Powerfilter

Puch van Laurens

Cilinder: 65cc poliini met uitgedraaide 50cc kop
Carburateur: 15mm Bing
Uitlaat: Proma cirquit
Vertanding: 17-340
Topsnelheid: 80 km/h
Overig: - paint, van locale zender, gefreesde cartertjes,kopp getund trekt als beest, +- 9200 toeren (elec toerenteller)

Puch Maxi N van Tjeerd

Cilinder: 70cc RGD + Kop
Carburateur: 20mm Dell'orto Spaco
Uitlaat: Proma GP tijdelijk
Vertanding: 16 - 40
Topsnelheid: Minstens 80
Overig: Polini 910 zitje moet nog plaatje op gelast worden.

Puch van Pepijn

Cilinder: 80cc Metrakit met bijbehorende kop stage-1 getuned.
Carburateur: 22bing met Homemade spruitstuk en Twin-air luchtfilter.
Uitlaat: DPR aangemeten uitlaat met carbon demper.
Vertanding: 12/45 of 17/42
Topsnelheid: Ik heb er nog maar 10minuten mee gereden toen stopte mijn ontsteking ermee.
Overig: Carters op maat gemaakt en stage-3 getuned, Dodenmansknop, Ngk-platinum bougie, Zitje opnieuw bekleed, Race krukas+c3 lagers, 3 tanden weggehaald van mijn interne vertanding, Nu nog even sparen voor een 24vlakschuif en een Hpi-binnenrotor en dan afstellen op de testbank. Hij ging wel op het achterwiel dus daarom de nieuwe vertanding 17/42.
Als ik mijn binnenrotor en mijn 24vlakschuif heb stuur ik nog een update met testbankuitdraai.

Urs Winkenbach

Cilinder: 47mm Gilardoni (Malossi Membrane, Polini Ansaugstutzen)
Carburateur: 19/19PHBG
Uitlaat: Tecno Estoril oder Simonini Carbon
Vertanding: 16/45
Topsnelheid: am Einfahren
Overig: Metrakit Kurbelwelle, getunte 3backen Kupplung, Leichterer Kupplungskorb, PVL Zündung

vorige pagina - Andere Maxi's - volgende pagina