Duidelijkheid over wat wel en niet bestaat wat merken betreft
WAT BESTAAT NIET:
- Eurocilindro Cilinders Deze fabriek ging in januari 2000 failliet (is NU ATHENA).
- Eurocilinder Cilinders Nederlands Merk gemaakt in India.
- Eurokit Cilinders Deze naam is al 12 jaar geleden veranderd in AIRSAL.
- Zeta Cilinders De productie in 1997 bij TCCD ondergebracht.
- Zeta Cilinders Deze fabriek ging in februari 1999 failliet ( is NU PARMAKIT).
- Bidalot 1 Uitlaat Eind 1996 uit de productie.
- Bidalot 2 Uitlaat Dit moet zijn BIDALOT RACING (= Yasuni C16).
- Athena 2 Cilinders Dit moet zijn ATHENA (High Power) RACING.
- Achterkoppeling Koppeling Dit moet zijn KOPPELING (zit altijd achter).
- Koppelingsveer Variateur Dit moet zijn CONTRAVEER (dit is GEEN koppeling’s
maar een variodeel).
- Manston 3 Uitlaat Deze versie waar wel door Hebo over gesproken werd is NOOIT
uitgebracht.
- Rollers Variateur Dit moet zijn VARIOROLLEN (6 stuks, dus meervoud van Variorol).
WAT BESTAAT WEL:
- Athena Cilinders Dit bedrijf nam in februari 2000 de machines en mallen van
Eurocilindro over
- Parmakit Cilinders Maakt met de van ZETA afkomstige mallen een nieuwe start
- Bidalot S 2 Uitlaten De bekende snelle 50cc uitlaat met de blauwe einddemper
(=Yasuni Z)
- Bidalot Racing Uitlaten Deze uitlaat is 100% gelijk aan de Yasuni C16 ( M.u.v.
het merkplaatje)
- Bidalot Super Racing Uitlaten Deze uitlaat is 100% gelijk aan de Yasuni C20
( M.u.v. het merkplaatje)
- Manston Racing 1 Cilinders Race cilinder met gesmede Asso zuiger, gemaakt
voor hoog octaan benzine
- Manston Racing 2 Cilinders Race cilinder met gegoten Vertex zuiger, gemaakt
voor hoog octaan benzine
Auteur: Ricardo
Op dit artikel geldt auteursrecht, niets mag zonder toestemming worden gekopieerd.
|